מונטנגרו קוטור : מונטנגרו על חופשה במדינת ההר השחור המדינה הקסומה בבלקן - פרק לאומי דורמיטור 11 מלונות.

מונטנגרו קוטור : מונטנ×'רו על חופש×" ×'מ×"ינת ×"×"ר ×"שחור ×"מ×"×™× ×" ×"קסומ×" ×'×'לקן - פרק לאומי דורמיטור 11 מלונות.. טיפוס רגלי קצר שנמשך כחצי שעה. אל מפרץ קוטור, בצפונה של מונטנגרו, הגענו מקרואטיה. מונטנגרו היא גם יעד פופולארי בקרוזים רבים בים התיכון, אז עוצרים בנמל kotor הנחשב לאחד הנמלים היפים באיזור. הנוף אותו נוף, ההרים אותם הרים. מונטנגרו כל כך קטנה אבל יש בה הרבה מה לראות, ועוד לא הגענו לאזור הצפון.

כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. לולא נקודת הגבול בה עברנו, לא ניתן היה לנחש שאנו בארץ אחרת. לדעת רבים קוטור היא היהלום שבכתר של מונטנגרו. הנוף אותו נוף, ההרים אותם הרים. לא רק חופים חוליים יש בה במונטנגרו, אלא גם חופים סלעיים, בעיקר בתחומי מפרץ קוטור (boka kotorska), הנכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו משנת 1979.מפרץ זה הוא תופעה גיאולוגית נדירה, בקנה מידה ים תיכוני.

מפרץ קוטור ויקיפ×
מפרץ קוטור ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
עלינו בדרך ההררית לצ`יטינה (citina), בירתה העתיקה של מונטנגרו. תוך פחות מחצי שעה מגיעים לבתי המלון הסמוכים, אשר מרביתם מצויים בעיר הנופש הפופולארית בודווה, או בסביבותיה. הנוף אותו נוף, ההרים אותם הרים. חומת העיר העתיקה של קוטור. טיול לאורך חופו של מפרץ קוטור היפה מגולל היסטוריה של כמעט ארבע מאות שנים של התפתחות איטית, עמוסה באבנים כבדות, שמשנות לאט לאט את הנוף של קו החוף מונטנגרו אל מפרץ קוטור, בצפונה של מונטנגרו, הגענו מקרואטיה. מפרץ קוטור, מונטנגרו ☔ תחזית מפורטת 7 ימים. ניתן לראות את כל מרחקי הנסיעה והמסלולים במונטנגרו על גבי מפה.

מונטנגרו סגרה את גבולותייה לתיירים בחודש מרץ 2020 לאחר שהתגלה המקרה הראשון של הקורונה במדינה.

מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים במונטנגרו ואת הזמן המשוער למעבר בינהם. מזג האוויר הנוכחי, לטווח ארוך 45 ימים תחזית ☃ תופעות מזג אוויר הוקלט בשנים קודמות ב מפרץ קוטור ☀ תחזית מזג האוויר מפורט עבור 10 ימים ☔. ניתן לראות את כל מרחקי הנסיעה והמסלולים במונטנגרו על גבי מפה. קוטור היא עיר מבוצרת על חוף הים האדריאטי של מונטנגרו.העיר העתיקה מימי הביניים, המתאפיינת ברחובות ובכיכרות מתפתלים, כוללת מספר כנסיות רומנסקיות, כולל קתדרלת קוטור (kotor cathedral). מונטנגרו היא גם יעד פופולארי בקרוזים רבים בים התיכון, אז עוצרים בנמל kotor הנחשב לאחד הנמלים היפים באיזור. העיר קוטור על חוף הים במונטנגרו היא עיר עתיקה, מוקפת חומה וצפופה מאוד. כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. מונטנגרו סגרה את גבולותייה לתיירים בחודש מרץ 2020 לאחר שהתגלה המקרה הראשון של הקורונה במדינה. מלון h שרה לאקז'רי רומס (h sara luxury rooms) בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בקוטור (kotor), במרחק של 5 קמ ממגדל השעון של קוטור, ומציע מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בר, גינה, אזור חוף פרטי, דלפק קבלה הפועל 24. הוא ממוקם בחלק מבודד של מפרץ קוטור. הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו. גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה חוף מונטנגרו 264 מלונות. מונטנגרו כל כך קטנה אבל יש בה הרבה מה לראות, ועוד לא הגענו לאזור הצפון.

הנוף אותו נוף, ההרים אותם הרים. עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979. מפרץ קוטור, מונטנגרו ☔ תחזית מפורטת 7 ימים. הנוף המדהים שנשקף מרצועת החוף של מונטנגרו ומפרץ קוטור אינו הנוף היחיד שמונטנגרו מציעה למטייל. החופשה הכי מיוחדת שעוד לא יצאתם אליה.

×
×"זמינו מלונות ×'עיר עתיק×" קוטור קוטור וחסכו Hotels Com from mediaim.expedia.com
מונטנגרו התנתקה מסרביה והוכרזה מדינה ריבונית בשנת 2006. תוך פחות מחצי שעה מגיעים לבתי המלון הסמוכים, אשר מרביתם מצויים בעיר הנופש הפופולארית בודווה, או בסביבותיה. פרק לאומי דורמיטור 11 מלונות. קוטור היא עיר מבוצרת על חוף הים האדריאטי של מונטנגרו.העיר העתיקה מימי הביניים, המתאפיינת ברחובות ובכיכרות מתפתלים, כוללת מספר כנסיות רומנסקיות, כולל קתדרלת קוטור (kotor cathedral). כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. Cattaro) היא עיירת חוף ב מונטנגרו. הוא ממוקם בחלק מבודד של מפרץ קוטור. בחרנו בדרך המהירה לכוון בודווה על ידי חציית מפרץ קוטור במעבורת.

מסיבה זו, החופים שלה אינם חוליים וארוכים כמו חופי.

מסיבה זו, החופים שלה אינם חוליים וארוכים כמו חופי. העיר קוטור על חוף הים במונטנגרו היא עיר עתיקה, מוקפת חומה וצפופה מאוד. הטיסות הן לשדה התעופה הקטן בטיבאט (tivat), ברצועת החוף של מונטנגרו, סמוך למפרץ קוטור. ניתן לראות את כל מרחקי הנסיעה והמסלולים במונטנגרו על גבי מפה. אל מפרץ קוטור, בצפונה של מונטנגרו, הגענו מקרואטיה. בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים. קוטור הוסגרה כמטוהרת גם בהודעה בסוף נובמבר 1943. טיול לאורך חופו של מפרץ קוטור היפה מגולל היסטוריה של כמעט ארבע מאות שנים של התפתחות איטית, עמוסה באבנים כבדות, שמשנות לאט לאט את הנוף של קו החוף מונטנגרו לולא נקודת הגבול בה עברנו, לא ניתן היה לנחש שאנו בארץ אחרת. עלינו בדרך ההררית לצ`יטינה (citina), בירתה העתיקה של מונטנגרו. קוטור היא עיר מבוצרת על חוף הים האדריאטי של מונטנגרו.העיר העתיקה מימי הביניים, המתאפיינת ברחובות ובכיכרות מתפתלים, כוללת מספר כנסיות רומנסקיות, כולל קתדרלת קוטור (kotor cathedral). הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו. עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979.

גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה חוף מונטנגרו 264 מלונות. בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים. הוא ממוקם בחלק מבודד של מפרץ קוטור. קוטור היא עיר מבוצרת על חוף הים האדריאטי של מונטנגרו.העיר העתיקה מימי הביניים, המתאפיינת ברחובות ובכיכרות מתפתלים, כוללת מספר כנסיות רומנסקיות, כולל קתדרלת קוטור (kotor cathedral). בחרנו בדרך המהירה לכוון בודווה על ידי חציית מפרץ קוטור במעבורת.

מי×
מי×"×¢ ל×"רך קוטור מונטנ×'רו מי×"×¢ שימושי טיפים כת×'ות אטרקציות מ×" לראות ×'קוטור from meda123.com
העיר קוטור על חוף הים במונטנגרו היא עיר עתיקה, מוקפת חומה וצפופה מאוד. אטרקציות, מזג אוויר, טיול רגלי ועוד מונטנגרו התנתקה מסרביה והוכרזה מדינה ריבונית בשנת 2006. בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים. בחרנו בדרך המהירה לכוון בודווה על ידי חציית מפרץ קוטור במעבורת. מונטנגרו סגרה את גבולותייה לתיירים בחודש מרץ 2020 לאחר שהתגלה המקרה הראשון של הקורונה במדינה. מזג האוויר הנוכחי, לטווח ארוך 45 ימים תחזית ☃ תופעות מזג אוויר הוקלט בשנים קודמות ב מפרץ קוטור ☀ תחזית מזג האוויר מפורט עבור 10 ימים ☔. הוא ממוקם בחלק מבודד של מפרץ קוטור.

עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979.

עלינו בדרך ההררית לצ`יטינה (citina), בירתה העתיקה של מונטנגרו. טיול לאורך חופו של מפרץ קוטור היפה מגולל היסטוריה של כמעט ארבע מאות שנים של התפתחות איטית, עמוסה באבנים כבדות, שמשנות לאט לאט את הנוף של קו החוף מונטנגרו לולא נקודת הגבול בה עברנו, לא ניתן היה לנחש שאנו בארץ אחרת. מלון h שרה לאקז'רי רומס (h sara luxury rooms) בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בקוטור (kotor), במרחק של 5 קמ ממגדל השעון של קוטור, ומציע מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בר, גינה, אזור חוף פרטי, דלפק קבלה הפועל 24. החופשה הכי מיוחדת שעוד לא יצאתם אליה. טיפוס רגלי קצר שנמשך כחצי שעה. גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה חוף מונטנגרו 264 מלונות. בעקבות כך, התיירות במונטנגרו צנחה בשנת 2020 בכמעט 80%. מונטנגרו סגרה את גבולותייה לתיירים בחודש מרץ 2020 לאחר שהתגלה המקרה הראשון של הקורונה במדינה. מזג האוויר הנוכחי, לטווח ארוך 45 ימים תחזית ☃ תופעות מזג אוויר הוקלט בשנים קודמות ב מפרץ קוטור ☀ תחזית מזג האוויר מפורט עבור 10 ימים ☔. בעיר מתגוררים 13,510 תושבים והיא המרכז הניהולי של עיריית קוטור. קוטור היא עיר מבוצרת על חוף הים האדריאטי של מונטנגרו.העיר העתיקה מימי הביניים, המתאפיינת ברחובות ובכיכרות מתפתלים, כוללת מספר כנסיות רומנסקיות, כולל קתדרלת קוטור (kotor cathedral). הנוף אותו נוף, ההרים אותם הרים.

הטיסות הן לשדה התעופה הקטן בטיבאט (tivat), ברצועת החוף של מונטנגרו, סמוך למפרץ קוטור מונטנגרו. פרק לאומי דורמיטור 11 מלונות.

Post a Comment

0 Comments